Συχνές Ερωτήσεις
Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό για να μπορέσω να κάνω παραγγελία;
Όχι, δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμό για να κάνετε μια παραγγελία. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελίας σας ως επισκέπτης.
Ωστόσο , το να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε ιστορικό των παραγγελιών σας.
Μπορώ να δω από κοντά τα προϊόντα σας;
Το κατάστημά μας δεν είναι φυσικό κατάστημα αλλά ηλεκτρονικό. Υπάρχει ωστόσο showroom όπου μπορείτε να δείτε τα προϊόντα μας καθημερινά Δευτέρα - Παρασκευή 10:30π.μ- 3:30 μ.μ έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας στο 2107751802
Δεν έχω πιστωτική/χρεωστική κάρτα , μπορώ να κάνω παραγγελία;
Φυσικά και μπορείτε. Μπορείτε να επιλέξετε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό στην ALPHA BANK, EUROBANK ή στην ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ .
Εάν βρισκεστε στην Αθήνα υπάρχει και η δυνατότητα αντικαταβολής χωρίς χρέωση.
Τέλος μπορείτε να επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα και να πληρώσετε με μετρητά.
Υπάρχουν έξοδα αποστολής;
Για παραγγελίες εκτός Αττικής με κόστος μικρότερο των 40€ , υπάρχει κόστος αποστολής 3,10€ Για παραγγελίες Εντός Αθηνών η αποστολή είναι δωρεάν. Για παραγγελίες στην εντός Αττικής για παραγγελίες άνω των 20€ η αποστολή είναι δωρεάν.
Περισσότερα θα βρείτε εδώ
Μπορώ να κόψω τιμολόγιο;
Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες και σε ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία στα "Προσθήκη σχολίων για την παραγγελία" τα εξής στοιχεία: επωνυμία εταιρείας, διεύθυνση, τηλέφωνο, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ. και ιδιότητα εταιρείας ή επάγγελμα για τους ελεύθερους επαγγελματίες.
Εαν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας χωρίς αυτά τα στοιχεία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 2107751802 , είτε με email στο info@cookworld.gr και να μας το ζητήσετε. Φυσικά θα χρειαστεί να μας δώσετε τα στοιχεία του τιμολογίου σας.
Γίνεται επιστροφή χρημάτων;
Εφόσον έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας και δεν σας έχει αποσταλλεί ακόμα, μπορείτε να την ακυρώσετε για οποιοδήποτε λόγο είτε με σχετικό γραπτό αίτημά σας στο Cookworld είτε τηλεφωνικά στο 2107751802.
Στην περίπτωση που έχετε ήδη εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή λογαριασμού PayPal, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από το γραπτό αίτημά σας.
Εφόσον έχετε παραλάβει την παραγγελία σας
Το Cookworld κάνει δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχετε αγοράσει από την ιστοσελίδα του μετά από σχετικό γραπτό αίτημά σας με τις εξής προϋποθέσεις:
- Το αίτημά σας για επιστροφή λαμβάνεται γραπτώς εντός 14 ημερολογιακών ημέρων από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.
- Τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους χωρίς αυτά να έχουν παραβιαστεί και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.
- Τα προϊόντα συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης).
- Αναλαμβάνετε την ευθύνη και το κόστος της επιστροφής των προϊόντων στην εξής διεύθυνση: Cookworld, Αρχιμήδους 23Α, 11635, Αθήνα. Επιστροφές με τα ΕΛΤΑ δεν γίνονται δεκτές.
Επιστροφές χρημάτων γίνονται .
Σε περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας , γίνεται είτε πίστωση του λογαριασμού σας με το ποσό τις παραγγελίας σας για να το χρησιμοποιήσετε σε επόμενη παραγγελία σας, είτε επιστροφή χρημάτων με τον τρόπο που επιλέξατε αρχικά να εξοφλήσετε.
Για την επιστροφή χρημάτων θα πρέπει μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης, να γίνει γραπτό αίτημα επιστροφής. Τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση , με όλα τα εξαρτήματα και συνοδευτικά φυλλάδια, καθώς και στην αρχική τους συσκευασία. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Απο το ποσό θα αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής.
Επιστροφές σε δώρα τα οποία έχουν δοθεί διαφημιστικά ή σε προσφορά με κάποιο άλλο προϊόν δεν γίνονται δεκτές.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν πληρούν τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφονται στον αποστολέα τους με χρέωση του ιδίου.
Περισσότερα εδώ
Κάνετε αποστολές εκτός Ελλάδας?
Δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα με διεύθυνση που δεν ανήκει στην Ελλάδα.
Ωστόσο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας ενημερώσετε σχετικά με το προϊόν που σας ενδιαφέρει καθώς και τη διεύθυνση αποστολής. Στη συνέχεια αφού υπολογίσουμε το κόστος αποστολής , το οποίο εξαρτάται από το βάρος του δέματος και τον προορισμό, σας ενημερώνουμε για το κόστος αποστολής και εφόσον συμφωνείτε να επιβαρυνθείτε με αυτό μπορούμε να προχωρήσουμε την παραγγελία.
Φυσικά θα χρειαστεί να εξοφλήσετε την παραγγελία και το κόστος αποστολής και στη συνέχεια να αποσταλεί η παραγγελία σας.